رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

سال نو

اول از همه عیدتون مبارک!!!!


سال نو منتظره...پشت در وایستاده تا جاش رو با سال کهنه عوض کنه....

فرصت خوبیه تا قبل از این که جاشون رو با هم عوض کنند ما هم دلامون رو یه تکونی بدیم....

به سالی که گذشت فکر کنیم....و امیدوار برای شروع سال جدید باشیم....

برا ظهور آقامون هم دعا کنیم....

  

          "اللهم عجل لولیک الفرج"

نتایج

بالاخره نتایج دیروز اومد....

خیلی خوشحال شدم....

اصلا فکرش رو هم نمی کردم که قبول شم....


     "خدایا شکرت....."

پایان انتظار

فردا قراره اون چیزی که منتظرش بودم بیاد تو رو خدا برام دعا کنید!!!!



تنهایی

یک جمله خیلی قشنگ:


"تو ، او را دوست داری ، و او دیگری را، و دیگری ،دیگری را ؛ و در این میان همه تنهاییم"

       

بیداری

امروز یکی از متن های دکتر شریعتی رو خوندم ؛ خیلی پر معنا بود....

متنی با این مضمون بود:

 خدایا:

به علمای ما مسوولیت، وبه عوام ما علم،و به مومنان ما روشنایی، و به روشنفکران ما ایمان، و به متعصبین ما فهم، وبه فهمیدگان ما تعصب، وبه زنان ما شعور، وبه مردان ما شرف، و به پیران ما آگاهی، و به جوانان ما اصلت، و به خفتگان ما بیداری، وبه بیداران ما اراده، و به دین داران ما دین، و به نویسندگان ما تعهد، و به هنرمندان ما درد،و به نومیدان ما امید، وبه راکدان ما تکان، و به خاموشان ما فریاد، و به مسلمانان ما قرآن،و به شیعیان ما "علی"، و به فرقه های ما وحدت، و به حسودان ما شفا، 

و به خودبینان ما خودآگاهی، و به همه ی ملت ما، همت تصمیم و استعداد فداکاری و شایستگی نجات و عزت ببخش!