رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

زندگی نو

بعضی اوقات بعضی از آدم ها رو از دور میبینی و بهشون حسودیت میشه....خیلی خجالت آوره....اما بالاخره همه ی آدم ها به یه چیزی حسودیشون میشه....حالا منم به به یکی حسودیم میشد....اما الان یه چند وقتی میشه تازه شناختمش که عجب دختر فوق العاده ای!!!!

به خاطر همینم هست که تصمیم گرفتم مثله اون بشم....

مهربون....خوش اخلاق....درستکار.....باایمان..........

به خاطر همین هم خداجونم ، مثله همیشه می خوام که بهم کمک کنی........

به اینم می گن شانس؟؟؟

امروز امتحان مرحله دو رو هم دادم....و اتفاقا هم گند زدم....

ولی واقعا چرا؟؟؟ 

من خیلی برا این امتحان تلاش کردم ؛ اما نتیجه اون چیزی نشد که من دلم می خواست....

بعضی اوقات آدم تلاشش رو می کنه تا به اون چیزی که می خواد برسه ولی خوب جلوی تقدیر رو که نمی شه بگیریم....

تازه من برای این امتحان نیست که خیلی ناراحتم...واسه اینه که دیگه هیچوقت اون کسی رو که دوست داشتم نمی بینم....

پس از همینجا دلم می خواد بهش بگم:


               دیدار تا قیامت....

موقعیت حساس

این هفته یکی از مهم ترین هفته های زندگیمه!!!!

پنج شنبه مرحله دوم برگزار می شه و به امید خدا آینده من رقم می خوره....

می خوام این هفته بترکونم .....میشه گفت که ته دلم یه جورایی مطمئنم و امید دارم که قبول میشم.....

البته بستگی داره که قسمتم چی باشه....تو همه جای زندگی بهش توکل کردم و خودش جوابم رو داده....

پس این بار هم :


          توکل بر خدا...