رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

دل شکسته

نمی دونم چرا ولی بعضی روزها واقعا دلم می گیره...

تازگی ها این طوری شدم...قبلا ها این طوری نبودم...اون یه نفری که قرار بود از دلم بره هنوز که هنوزه از دلم نرفته و هر روز صبح از غم این درد به خودم می پیچم و صدام در نمی یاد...نمی دونم شاید هم به خاطر این باشه که فشار درس های مدرسه خیلی زیاد شده و کمتر وقت می کنم که تفریح کنم ....

ولی خدایا این رو از ته دل ازت می خوام:

  

         خدایا خودت کمکم کن....

پر از خالی

کاش هیچ وقت چیزی به نام احساس وجود نداشت.....

چقدر خوب می شد ، مگه نه؟؟؟؟


نمی دونم چرا ، ولی تازگی ها از هر چی کلمه ی احساس و احساسات و عشق و... واقعا بدم می یاد...

شاید به خاطر اینه که وقتی احساسی می شی ، احساست نمی ذاره که به اون راهی بری که عقلت می گه....


اما الان از یه چیزی خیلی خوشحالم ، اونم اینه که تا حدودی تونستم هر کی تو دلم هستش رو هم از ذهنم و هم از دلم بیرون کنم جز یه نفر!!!!!و میشه گفت که الان تقریبا دلم پر از خالی شده....


      خدایا ممنونم ازت که همیشه این قدر کمکم می کنی...