رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

یه اهنگ قشنگ

اهنگ خاطرات تو از سیروان خسروی فوق العاده است حتما گوش کنید

دلتنگی

گاهی اوقات دلت برای یکی تنگ می شود ولی هر چی فکر می کنی نمی دونی اون یه نفر کیه.....گاهی اوقات حوصله هیشکی رو تو دنیا نداری حتی عزیزترین کسانت.....گاهی اوقات از هر چیزی که یه زمانی برات قشنگ ترین چیزهای زنگیت بود زده می شی....

اون وقت که فقط دلت یه آغوش می خواد که به روت باز باشه تا تو هر چقدر دلت می خواد توش گریه کنی و سبک بشی

رمان در همسایگی گودزیلا

این رمان رو تازه خوندم خیلی قشنگه

این رمان رو می تونید در وبلاگ زیر به صورت آنلاین بخونید

Www.starsgirl1234.blogfa.com

بازگشت دوباره

الان که دارم اینو می نویسم یه دختر دانشجو شدم....

همه چیز در زندگی من دچار تغییر شده.....

عجیبه ...می دونم ولی دیگه عاشق هیشکی نیستم

از امروز می خوام با یه دنیای جدید و خیالی رو به رو شید

دنیای رمان

واقعا لذت بخشه