رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

رد پای عبور

این که من کیم سوالیه که می خوام بهش برسم....

خیر و شر

سال ها پیش خیر و شر برای شنا کردن به دریا رفتند؛اما شر زودتر از آب بیرون آمد و لباس های خیر را پوشید و خیر برای این که برهنه نماند مجبور شد لباس های شر را بپوشد.

و حالا سال هاست که آدم ها خیر و شر را با هم اشتباه می گیرند.

من هم همین جوری ام.خیلی وقت ها این دو را عوضی می گیرم.همیشه اتفاق هایی بوده که اول خیال کرده ام بد ترین اتفاقی که ممکن بیفتد.مدت ها به خاطرش غصه خورده ام و غمگین و ناامید شده و با تو ای خدای مهربونم قهر کرده ام و اسمش را گذاشتم بدبختی.اما غافل از این که من در یک قدمی خوشبختی بودم....


شاید از چیزی خوشتان نیاید در حالی که خیر شما در آن است و شاید چیزی را دوست داشته باشید و آن به زیان شما باشد و خدا می داند و شما نمی دانید.

  

      "خدایا دوستت دارم...."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.